Zoek op prijs

Bij Bobobelle krijg je...

  • Niet goed, geld terug
  • Wereldwijde bezorging
  • Snelle levering
  • Direct contact
  • Veilig betalen

 

 
 

Cadeau Toppers

 

Wil je nu extra voordeel!  Klik dan hier! Met deze cadeau toppers krijg je in alle opzichten extra voordeel.

 
 

Cadeaubon Bobobelle

 

Leuk om te geven.. maar helemaal leuk om te krijgen!

 

Bobobelle Nieuwsbrief

Algemene Voorwaarden

1. Toepassing

2. Totstandkoming van de overeenkomst

3. Prijzen en kosten

4. Levering

5. Levering vertraagde artikelen

6. Herroepingsrecht – zie ook retourneren

7. Transportgarantie

8. Privacy

9. Klachtenbehandeling - zie ook de klachtenprocedure

10. Betaling

11. Aansprakelijkheid 

12. Overmacht

13. Bedrijfsinformatie

14. Contact

 

 

1. Toepassing

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die je sluit met Bobobelle.

Voor het afronden van je bestelling moet je onze Algemene Voorwaarden accepteren.


2. Totstandkoming van de overeenkomst

Door het digitaal accepteren van deze voorwaarden komt een geldige overeenkomst tot stand. Het ontbreken van een gewone handtekening doet niets af aan de rechtsgeldigheid van het aanbod en/of de aanvaarding daarvan. De elektronische bestanden van Bobobelle gelden hierbij als vermoeden van bewijs. Bobobelle is gerechtigd met motivatie een bestelling te weigeren of aan de levering bijzondere voorwaarden te verbinden. De overeenkomst komt tot stand op het moment dat Bobobelle je bestelling per e-mail bevestigt.

 

3. Prijzen en kosten

Per 1 oktober 2012 zijn de prijzen inclusief 21% BTW, exclusief verzendkosten. De verzendkosten en eventuele inpakkosten worden apart berekend tijdens het bevestigen van je order. Deze kosten worden apart vermeld bij het afrekenen en op je orderbevestiging/factuur.

 

4. Levering

Bobobelle zal de grootste zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen van je bestelling(en) en het verzenden van de bestelde artikelen. Bobobelle verzendt de geaccepteerde bestellingen zo snel mogelijk in volgorde van binnenkomst. Je bestelling zal binnen 48 uur worden verzonden, nadat de betaling is ontvangen en mits alle artikelen op voorraad zijn. Als een levering niet of niet tijdig kan plaatsvinden, bijvoorbeeld omdat de bestelde artikelen niet op voorraad zijn, dan krijg je daar bericht van uiterlijk 48 uur nadat je de bestelling hebt geplaatst. Bobobelle is niet aansprakelijk voor welke schade dan ook als gevolg van het overschrijden van de aangekondigde levertermijnen.


5. Levering vertraagde artikelen

Het komt soms voor dat een artikel niet op voorraad is of dat de levering aan Bobobelle vertraagd is. Hierdoor zal jouw bestelling pas worden verstuurd wanneer alle artikelen voorradig zijn, tenzij dit anders is aangegeven per e-mail.

 

6. Herroepingsrecht – zie ook retourneren

Voor je aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. In deze periode heb je een herroepingsrecht; dit betekent dat je de mogelijkheid hebt de artikelen die je hebt ontvangen terug te sturen. In dat geval vragen wij je eerst contact op te nemen via het e-mailadres: info@bobobelle.nl. Wij zullen na akkoord te hebben gegeven, het te vergoeden bedrag binnen 30 dagen terugstorten op je bank- of girorekening. Uiteraard pas na ontvangst van de artikelen in ongeschonden staat. Besluit je de artikelen terug te sturen? Dan zijn de verzendkosten die voor deze retour gemaakt moeten worden voor jouw rekening.


Als je een verkeerd artikel, een artikel met een fout of een verkeerd bezorgde bestelling ontvangt, kun je het artikel of de bestelling ongebruikt binnen 7 dagen aan Bobobelle terugsturen. Ook in dit geval vragen wij je eerst contact op te nemen via het e-mailadres: info@bobobelle.nl. Bobobelle betaalt dan de retourkosten. Bobobelle zal bij een artikel met een fout, het bestelde artikel vervangen en kosteloos verzenden.

 

7. Transportgarantie

Als je vóór het openen van je pakket schade constateert aan de verpakking, neem dan meteen contact met Bobobelle via e-mail. Als je het pakket al hebt geopend op het moment dat je de schade constateert, stuur dan een ook e-mail naar info@bobobelle.nl en volg de aanwijzingen. Ongebruikte beschadigde artikelen worden kosteloos door Bobobelle vervangen.

Bobobelle bevestigt per e-mail dat je bestelling is verzonden. Heb je je bestelling niet binnen maximaal 5 werkdagen ontvangen? Neem dan contact op via het e-mailadres: info@bobobelle.nl. Bobobelle zal direct navraag doen bij de vervoerder. Mocht de vervoerder deze zending niet kunnen traceren dan zal Bobobelle vragen wat je wilt. Is het artikel nog op voorraad dan kan Bobobelle de bestelling nogmaals verzenden of het bedrag van aankoop retourneren.

 

8. Privacy

Door te bestellen geef je tegelijkertijd toestemming aan Bobobelle, indien nodig, je persoonsgegevens te gebruiken. Jouw gegevens worden slechts bewaard voor zover dat noodzakelijk is, voor het realiseren van de doeleinden waarvoor de persoonsgegevens door Bobobelle worden verkregen en verwerkt. Naast het uitvoeren van de overeenkomst wordt hieronder verstaan: het realiseren van marketingdoeleinden en het onderhouden van de klantrelatie met jou. De door jou verstrekte persoonsgegevens worden niet aan een derde partij verstrekt voor commerciële doeleinden. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van jouw persoonsgegevens. Een verzoek om inzage in je persoonlijke gegevens kun je richten aan Bobobelle via de contactpagina of via het e-mailadres info@bobobelle.nl.

 

9. Klachtenbehandeling - zie ook de klachtenprocedure

Mocht je niet tevreden zijn over de artikelen of diensten van Bobobelle, aarzel dan niet contact op te nemen. Mocht je een klacht hebben over een geleverd artikel, neem dan binnen 14 dagen nadat het gebrek zich heeft geopenbaard, dan wel jij daar redelijkerwijs kennis van hebt kunnen nemen, contact met Bobobelle op. Bobobelle zal proberen eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.

 

10. Betaling

Het bedrag dat je verschuldigd bent, kun je betalen via IDEAL, Visa, Mastercard, Mr.Cash of via een eigen directe betaling op de rekening van Bobobelle direct na het afronden van een bestelling.

 

11. Aansprakelijkheid

Bobobelle aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid tegenover jou voor enige schade geleden uit een verkoopovereenkomst. Bobobelle is ook nooit aansprakelijk voor gevolgschade.

 

12. Overmacht

In een situatie van overmacht worden de verplichtingen van Bobobelle opgeschort. Als de periode waarin de overmacht zich voordoet langer is dan 2 maanden, hebben zowel jij als Bobobelle het recht de overeenkomst zonder enige verplichting tot het betalen van schadevergoeding te ontbinden. Er is onder andere sprake van overmacht in geval van stakingen, ziekte onder het personeel, storingen in het transport en import/exportverboden, ongeacht of dit zich voordoet bij Bobobelle of bij de toeleveranciers van Bobobelle.

 

13. Bedrijfsinformatie

Bobobelle is geregistreerd in het handelsregister onder Kvk nummer: 64954757
BTW-nummer: NL061158094B01
Rekeningnummer: NL14INGB0004206755 (ING)

 

14. Contact

Postadres: Heksenkring 2, 4823 JS Breda
Email: info@bobobelle.nl
Telefoonnummer: 06-41011625