Zoek op prijs

Bij Bobobelle krijg je...

  • Niet goed, geld terug
  • Wereldwijde bezorging
  • Snelle levering
  • Direct contact
  • Veilig betalen

 

 
 

Cadeau Toppers

 

Wil je nu extra voordeel!  Klik dan hier! Met deze cadeau toppers krijg je in alle opzichten extra voordeel.

 
 

Cadeaubon Bobobelle

 

Leuk om te geven.. maar helemaal leuk om te krijgen!

 

Bobobelle Nieuwsbrief

Klachtenprocedure

   Garantie en klachtenprocedure


1. Hoe lang heb ik garantie op een artikel?
2. Ik heb een kapot artikel, wat moet ik doen?
3. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
4. Ik heb een artikel dat kapot is geraakt gedurende de garantie periode, wat moet ik doen?
5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
6. Hoe snel reageren jullie op een klacht?


1. Hoe lang heb ik garantie op een product?
Je hebt recht op een goed en deugdelijk product. Op alle bij bobobelle gekochte artikelen heb je een wettelijke garantie van 6 maanden. Sommige leveranciers of fabrikanten geven een fabrieksgarantie van een langere periode. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie vind je terug op de verpakking of in de gebruiksaanwijzing van het artikel.

2. Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Heb je een kapot artikel ontvangen? Meld dit dan direct via info@bobobelle.nl. We zullen in dit geval het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.

3. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan direct via info@bobobelle.nl. We zullen in dit geval het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.

 

4. Ik heb een artikel dat kapot is gegaan gedurende de garantie periode, wat moet ik doen?
Heb je een artikel bij bobobelle gekocht dat binnen de garantie periode kapot gaat of niet meer werkt? Meld dit dan via info@bobobelle.nl. Vermeld hierbij je ordernummer, om welk artikel het gaat en wat de klacht is. Gaat het om een beschadigd artikel dan ontvangen wij graag een duidelijke foto van het artikel met de beschadigingen, zodat we de klacht op afstand kunnen beoordelen. Jouw factuur dient als garantiebewijs. Deze dient bewaard te worden tot dat de garantieperiode verstreken is.

Mocht jouw klacht gegrond zijn, dan ontvang je van ons kosteloos een nieuw product. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- Beschadiging door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Verkleuring door zonlicht
- Beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service en willen dat je tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie en service te verbeteren.

Wanneer je niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van je bestelling of de manier waarop wij je te woord hebben gestaan, dan kun je een klacht indienen. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@bobobelle.nl. Ook kan je gebruik maken van ons contactformulier.


6. Hoe snel reageren jullie op een klacht?
Wij brengen je binnen 2 dagen per e-mail op de hoogte wanneer wij verwachten je klacht te hebben opgelost.