Zoek op prijs

Bij Bobobelle krijg je...

  • Niet goed, geld terug
  • Wereldwijde bezorging
  • Snelle levering
  • Direct contact
  • Veilig betalen

 

 
 

Cadeau Toppers

 

Wil je nu extra voordeel!  Klik dan hier! Met deze cadeau toppers krijg je in alle opzichten extra voordeel.

 
 

Cadeaubon Bobobelle

 

Leuk om te geven.. maar helemaal leuk om te krijgen!

 

Bobobelle Nieuwsbrief

Retourneren

Retourneren en ruilen bij Bobobelle

1. Mag ik een artikel retour sturen?

2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?

3. Mag ik het artikel ook terugbrengen naar jullie magazijn?

4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?

6. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

7. Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?



1. Mag ik een artikel retour sturen?
Op jouw bestelling geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze periode mag je het artikel bekijken of beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel? Dan kun je het retourneren. Dit geldt ook voor actie artikelen of artikelen uit de opruiming. 


2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
Als je een artikel binnen de wettelijke 14 dagen zichttermijn wilt retourneren, dien je vooraf via ons contactformulier. kenbaar te maken dat je een artikel wilt retourneren. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, met jouw ordernummer en je bankgegevens. Je ontvangt van ons een bevestiging van de retourzending. 
De kosten van het retourneren van een artikel zijn voor rekening van de klant. Als de gehele order wordt geretourneerd en daarmee dus de gehele koop ontbonden wordt, dient een eventueel gratis ontvangen cadeau ook geretourneerd te worden.

Voor elke retournering geldt: je kunt alleen artikelen retourneren die in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- Het artikel moet compleet en onbeschadigd zijn
- Indien mogelijk, vragen wij jou het artikel in de originele verpakking terug te zenden
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen
- Stuur je factuur of een kopie hiervan mee met het retourpakket

Bobobelle is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen. Wij adviseren je het pakket verzekerd te verzenden. Zodat je bij verlies of beschadiging van het pakket een beroep kunt doen op het transportbedrijf.

Het retouradres is:
Bobobelle ‘fun loving gifts'

Heksenkring 2

4823 JS Breda

 

3. Mag ik het artikel ook terugbrengen naar het magazijn van Bobobelle?
Jazeker! Voordeel hiervan is dat het je retourkosten scheelt! Het artikel mag binnen het zichttermijn van 14 dagen worden teruggebracht naar het magazijn van Bobobelle. Meld wel even van te voren dat je een artikel wilt terugbrengen of ruilen. Wij zullen hiervoor een afspraak met je maken.
Het adres is:
Heksenkring 2

4823 JS Breda

 

4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Zodra jouw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven er naar om het bedrag binnen 7 dagen, doch uiterlijk binnen 10 dagen, op het opgegeven bankrekeningnummer te storten. De in rekening gebrachte verzendkosten worden niet gecrediteerd.


5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?
Een artikel mag binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden, mits deze in goede en ongebruikte staat verkeert. Ook de verpakking van het artikel moet ongeschonden zijn. Wil je een artikel ruilen? Dan dien je vooraf via ons contactformulier kenbaar te maken dat je een artikel wilt ruilen. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, je ordernummer en tegen welk artikel je dit wilt ruilen. Je ontvangt van ons een e-mailbevestiging van je retourzending.

De kosten van het retourneren van een artikel zijn voor rekening van de klant. Bij het ruilen van een artikel, en dus een nieuwe bestelling, worden er verzendkosten in rekening gebracht.

Voor elke retournering geldt: je kunt alleen artikelen retourneren die in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- Het artikel moet compleet en onbeschadigd zijn
- Indien mogelijk, vragen wij jou het artikel in de originele verpakking terug te zenden
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen
- Stuur je factuur of een kopie hiervan mee met het retourpakket

Bobobelle is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen. Wij adviseren je het pakket verzekerd te verzenden. Zodat je bij verlies of beschadiging van het pakket een beroep kunt doen op het transportbedrijf.

Het retouradres is:
Bobobelle ‘fun loving gifts’

Heksenkring 2

4823 JS Breda

 

Na ontvangst van het geretourneerde artikel ontvang je hiervan een creditfactuur en boeken wij een nieuwe order voor je in waarvan je een orderbevestiging per e-mail ontvangt. Je kunt het bedrag vooraf per bank aan ons overmaken o.v.v. het nieuwe ordernummer. Wacht altijd eerst de orderbevestiging af voordat je een bedrag gaat overmaken. Het bedrag van de creditfactuur kun je uiterlijk binnen 10 werkdagen op het door jou opgegeven bankrekeningnummer verwachten.

 

6. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Alleen bij het retourneren van een beschadigd artikel en na ons akkoord nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. In alle andere gevallen is retourneren niet kosteloos. Je dient de verzendkosten voor het retour dan zelf te betalen zowel bij het wettelijk zichttermijn, als bij het eventueel omruilen van een artikel.

 

7. Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?

Dit is helaas niet mogelijk.