Zoek op prijs

Bij Bobobelle krijg je...

  • Niet goed, geld terug
  • Wereldwijde bezorging
  • Snelle levering
  • Direct contact
  • Veilig betalen

 

 
 

Cadeau Toppers

 

Wil je nu extra voordeel!  Klik dan hier! Met deze cadeau toppers krijg je in alle opzichten extra voordeel.

 
 

Cadeaubon Bobobelle

 

Leuk om te geven.. maar helemaal leuk om te krijgen!

 

Bobobelle Nieuwsbrief

Verzendinformatie

1. Hoeveel verzendkosten betaal ik?

2. Bezorgen jullie ook in België en Duitsland?

3. Hoe snel wordt er geleverd?

4. Kan ik het pakket bij het magazijn in Breda afhalen?

5. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen? 

6. Hoe zie ik of een product op voorraad is?

7. Word ik automatisch geïnformeerd wanneer de levertijd verandert?

8. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere artikelen bestel met verschillende levertijden?  

9. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

10. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

11. Wie levert mijn bestelling

12.  Wat gebeurd er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?

13. Mijn bestelling kon niet afgeleverd worden, wat nu? 

 

1. Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Alle Bobobelle leveringen vinden in het algemeen plaats met DHL of met Post NL.

De verzendkosten kunnen per artikel variëren:

Pakketpost - Nederland met DHL : € 5,75 inclusief BTW.

Pakketpost - Nederland met Post NL: € 6,50 inclusief BTW.

Brievenbuspost Nederland - afhankelijk van gewicht: € 2,50 - € 4,00

Brievenbuspost België/Luxemburg - afhankelijk van het gewicht: € 2,25 - € 7,25

Cadeaubonnen: € 0,75

Voor België zijn de verzendkosten € 8,70

Geen of lagere verzendkosten bij acties of als je aangeeft de artikelen zelf op te komen halen.

 

2. Bezorgen jullie ook in België en Duitsland?

Bobobelle bezorgt alleen in Nederland, België en Luxemburg. Wil je je bestelling naar bijvoorbeeld Duitsland, een ander Europees land of versturen buiten Eurpa? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan kunnen we de mogelijkheden voor je bekijken.

 

3. Hoe snel wordt er geleverd?

Wanneer een artikel op voorraad is, wordt je bestelling uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst van je betaling verzonden. In praktijk gebeurt dit meestal dezelfde dag nog als je voor 16.00 uur hebt besteld, behalve in het weekend.

Heb je gekozen voor verzending via DHL of PostNL, dan wordt er binnen 1-2 werkdagen geleverd.  Ze geven geen verzendgarantie.

 

4. Kan ik het pakket bij het magazijn in Breda afhalen?

Natuurlijk kan dat! Kies bij het afrekenen voor het ophalen van je bestelling in het magazijn in Breda. Je ontvangt uiterlijk 24 uur na je bestelling een email om een afspraak te maken om langs te komen.

 

5. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?

Heb je gekozen voor PostNL?En wil je je bestelling ophalen bij een postkantoor bij jou in de buurt? Stuur dan direct na het plaatsen van je bestelling een email naar info@bobobelle.nl, met daarin het gewenste postkantoor.

Je pakket is één werkdag na de verzenddatum (vanaf 16.00 uur) beschikbaar op de door jouw gekozen locatie. Neem bij het ophalen van het pakket je legitimatiebewijs mee.

Zoek hier een postkantoor bij jou in de buurt

 

Heb je gekozen voor DHL? En wil je je bestelling ophalen bij een DHL Servicepoint bij jou in de buurt? Stuur dan direct na het plaatsen van je bestelling een email naar info@bobobelle.nl, met daarin het gewenste DHL Servicepoint.

Zodra de bestelling voor je klaar ligt op het DHL Servicepoint ontvang je een voicemailbericht, sms of email. Je kunt je voorkeur aangeven in de email die je aan ons stuurt na het plaatsen van je bestelling.

Let op: Neem voor het ophalen van je bestelling bij een DHL Servicepoint een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam dat op het pakket staat aangegeven.

Zoek hier een DHL Servicepoint bij jou in de buurt

 

6. Hoe zie ik of een artikel op voorraad is?

Als het artikel niet op voorraad is staat dit in het rood bij het artikel aangegeven. Daarnaast is de optie ‘bestellen’ doorgestreept. Wil je weten wanneer het artikel weer op voorraad is? Stuur een email naar info@bobobelle.nl of neem contact met ons op via het contactformulier.

In alle andere gevallen is het artikel op voorraad en kun je je artikel in de winkelmand plaatsen. Mocht onverhoopt het artikel toch niet op voorraad zijn, terwijl je al hebt afgerekend? Dan sturen wij jou een email of nemen we telefonisch contact met je op.

 

7. Word ik automatisch geïnformeerd wanneer de levertijd verandert?

Bobobelle heeft alle artikelen op voorraad, mits anders aangegeven bij het artikel. Wij proberen je zo goed mogelijk te informeren wanneer een artikel niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. Je wordt telefonisch of per email op de hoogte gebracht.

 

8. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere artikelen bestel met verschillende levertijden?  

Het komt eigenlijk nooit voor dat er verschillende levertijden zijn, omdat wij direct uit voorraad leveren. Mocht het toch onverhoopt een keer gebeuren danwachten wij tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een artikel liever eerder ontvangen, neem dan contact op met ons op via info@bobobelle.nl

 

9. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Op het moment dat wij jouw bestelling versturen ontvang je hiervan een bevestiging per email en een track and trace code. Op deze manier kun je precies zien wat de status van je bestelling is en waar het pakket zich bevindt. Is het brievenbuspost of een postadres in België? Dan ontvang je geen code, maar een email dat je bestelling is verzonden.

 

10. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb? 

Heb je je bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij je naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar jouw pakketje zich bevind.

 

11. Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden in het algemeen plaats via DHL of PostNL afhankelijk van je keuze. Zij bezorgen je bestelling overdag op het aangegeven verzendadres. Tip: Je kunt je bestelling bijvoorbeeld ook op je werk laten afleveren, dan weet je zeker dat je het snel ontvangt.

Kleinere artikelen en cadeaubonnen worden per brievenbuspost verzonden.

 

12. Wat gebeurd er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
Jouw pakket is gedurende transport door Bobobelle verzekerd. Mocht jouw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken, dan zal Bobobelle jou kosteloos het pakket opnieuw toesturen. Mocht het artikel niet meer op voorraad zijn dan zal Bobobelle het bedrag aan je terugbetalen.

 

13. Mijn bestelling kon niet afgeleverd worden, wat nu?
Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor een pakket niet bezorgd kan worden:

- Je hebt een verkeerd huisnummer of postcode doorgegeven.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van de adresgegevens. Als deze niet juist worden ingevuld wordt het pakket of verkeerd bezorgd dan wel retour gestuurd. Indien jouw pakket retour komt door een adresfout, zullen wij per email contact met je opnemen. Om je bestelling alsnog te ontvangen dien je de juiste adresgegevens door te geven en nogmaals de verzendkosten te betalen.

- Je bent niet thuis als de bezorger langskomt.

 

PostNL:

Je  kunt met je postcode en huisnummer, bekijken hoe laat je de pakketbezorger kunt verwachten. Wanneer PostNL een pakket niet bij je kan afleveren bieden zij het standaard aan bij je buren. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij je buren, dan zul je een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat je beter uitkomt.


Indien jij en je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en je je pakket niet hebt kunnen ontvangen, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. Je hebt hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als je je zending op gaat halen dien je je altijd te legitimeren.

 

DHL:

Tussen 12.00 en 18.00 uur bezorgt DHL meestal. In geval van 'niet thuis' kan het voorkomen dat de chauffeur het ’s avonds tussen 18.00 en 21.00 uur opnieuw probeert.

Als je niet thuis bent op het moment van aflevering en ze kunnen het pakje ook niet bij de buren afgeven, dan laten ze een bericht achter en proberen ze het later opnieuw (maximaal 3 keer). Kunnen ze het pakje na 4 afleverpogingen definitief niet afleveren of het pakje wordt geweigerd, dan zendt DHL het pakje terug naar de afzender.